Neke tajne uspešnog e-mail marketinga omogućavaju uspešno poslovanje. Uspešno poslovanje će uvek integrisati marketing putem e-pošte u svoju strategiju, to je najjednostavniji i najefikasniji način da svoju poruku prenesete na Internet. Možda se čini da je zastareo, ali marketing putem e-pošte koji je efikasno urađen može biti posebno efikasan u privlačenju i zadržavanju vaših ciljnih kupaca. Neki vlasnici preduzeća možda i dalje misle da je marketing putem e-pošte prastar i van dodira sa današnjim tržištima, suprotno tom verovanju, email marketing je sada relevantniji nego ikada ranije. U proseku, ljudi danas proveravaju svoje prijemno sanduče oko 88 puta u jednom danu. To znači da je bez sumnje e-pošta i dan-danas isproban i pravi oblik marketinga. A za pravu marketinšku kampanju angažujte agenciju perfectstep.
Tajne uspešnog e-mail marketinga
Svako preduzeće želi da adresa e-pošte klijenta može da stupi u direktnu interakciju sa njima, a vaše preduzeće treba da se potrudi da vaša e-pošta bude jedna od posebnih koje primalac zapravo otvara. Na taj način izbeći ćete najčešće greške domaćeg marketinga. Uz svu konkurenciju, sve je teže ostvariti pravi uticaj. Da biste više privukli svoje klijente i iskoristili e-poštu u svoju korist, potrebna vam je efikasna marketinška kampanja putem e-pošte.
Dajte im primamljivu poruku za pregled
Iz očiglednih bezbednosnih razloga, mnogi ljudi ne otvaraju svoje mejlove odmah, posebno kada dolaze iz izvora koji im nije poznat. Većina ljudi koristi okno za pregled svog provajdera e-pošte da proveri o čemu se radi. Uzmite to u obzir i uključite najrelevantnije informacije u taj izvod koji će biti vidljivi u oknu za pregled. Na ovaj način možete promovisati blog i dobiti više čitalaca. Da biste privukli potencijalnog kupca da zaista otvori vašu e-poštu, trebalo bi da koristite upadljive fraze koje će ga uzbuditi i zainteresovati za vašu e-poštu.
Privucite publiku
Postoji nekoliko načina da privučete publiku e-mailom. Imajte u vidu a je svaki od ovih načina nastao nakon dužeg istraživanja. Neki od ovih saveta spadaju u stvari koje treba da znate o promociji kozmetike.
- Ne pokušavajte da prodate proizvode ili usluge nakon što potencijalni kupac otvori e-poštu. Predstavite svoju robu i usluge na zabavan i privlačan način, možda biste želeli da imate promotivnu dostupnu i u e-poruci za pregled.
- Koristite neočekivane naslove kao što su „DA LI IMAMO VAŠU PAŽNJU SADA“ ili „DA LI SMO DOSADNI“ da biste uzdrmali uobičajene i dosadne e-poruke koje većina ljudi prima.
- Podelite svoj najbolji sadržaj od samog početka vaše marketinške kampanje putem e-pošte. Trebalo bi da im date najbolji sadržaj od samog početka, na ovaj način ćete imati njihovu nepodeljenu pažnju.
VIP e-poruke za kontakt
Ljudi apsolutno vole da im se kaže da su posebni. Ako dođete do svog klijenta i zaista im kažete da su oni najbolji kupci, automatski ćete se povezati sa njima. Direktno dajete do znanja nekome da su cenjeni i cenjeni, ovo se povezuje sa vašim klijentom na ličnom nivou. Ovo će učiniti da vaš posao izgleda humanije i pristupačnije. Podignite ovo na drugi nivo i ponudite im posebne ponude jer su VIP kupac. Uverite se da ova specijalna ponuda nije dostupna javnosti, tako će ostati ekskluzivna samo za te posebne VIP osobe. Što je najvažnije, mnogo je veća verovatnoća da će obratiti pažnju nego da ste im upravo poslali e-poruku o prodaji. Ova strategija zahteva da pratite svoju analitiku kupaca, što je zaista nešto što biste trebali da radite bez obzira na to. Davanje klijentima do znanja da cenite njihov posao može imati značajnu isplatu.
MailLift
Ako ranije niste čuli za MailLift, morate da nadoknadite svoje čitanje. MailLift je API namenjen direktnom marketingu putem pošte; omogućava vlasnicima preduzeća da integrišu svoj softver za korisničku podršku, ili CRM, u svoj sistem za razmenu poruka. Na primer, može se koristiti za izradu poruke, a zatim je transkribovati u pismo napisano rukom i poslati kupcima. MailLift se pridržava briljantnog koncepta. Taktika koja se koristi ima za cilj da klijenti otvore i e-poštu i direktnu poštu. Kao preduzeće, trebalo bi da budete spremni da prihvatite i pozitivne i negativne povratne informacije. To će vam pomoći da poboljšate svoju strategiju marketinga putem e-pošte.
Lista primalaca
Shopifi aplikacije olakšavaju identifikaciju i kontaktiranje kupaca koji su započeli kupovinu, ali su potom napustili svoja kolica pre nego što su završili transakciju. Kao marketinški stručnjak, e-poruke o napuštenim kolicima mogu biti veoma efikasan način da se ponovo povežete sa tim klijentima i podsetite ih zašto su uopšte bili zainteresovani za kupovinu od vašeg preduzeća. E-poruke o napuštenim kolicima su posebno efikasna prilika da se oslonite na glas brenda. Ova vrsta marketinških poruka predstavlja vašu poslednju šansu da uhvatite potencijalne kupce pre nego što odu i nikada ih ne pronađete. Ove e-poruke bi zaista trebalo da razotkriju suštinu vašeg brenda, jer ako možete da navedete primaoca da oseti povezanost sa vašim poslom, mnogo je veća verovatnoća da će se vratiti i završiti kompletnu kupovinu.
Obezbedite sadržaj respektabilnog kvaliteta
Marketing putem e-pošte je sve o očekivanjima, a na vama je da postavite ova velika očekivanja. Ako je vaš poziv na akciju snažan i vaše praćenje dosledno, imaćete uspešnu marketinšku kampanju putem e-pošte. Nemojte obećavati da ćete slati jednu e-poštu sedmično, a zatim ih slati svaki dan, tada se samo postavljate na neuspjeh zbog preterivanja. Sa druge strane, ako neko očekuje svakodnevna ažuriranja o proizvodu ili usluzi, a vi ne isporučite, onda će i vaš kupac biti isto tako štićen u tom slučaju. Sada je sadržaj vaše e-pošte bez sumnje ključan za održavanje angažovanja ljudi. Bez obzira koji proizvod ili uslugu prodajete, važno je da tempo vaše e-pošte bude originalan i originalan. Zapamtite, bez obzira koju promociju, rasprodaju ili specijalnu ponudu date, neće značiti ništa ako je poruka u e-poruci slaba i besmislena. Pokažite proizvode i usluge vašeg preduzeća u najboljem mogućem svetlu.
Probajte segmentaciju tržišta
Za razliku od oglašavanja, u kojem nemate stvarnu kontrolu nad tim ko ga vidi, marketing putem e-pošte svaki put zakuca svoju metu. Zbog toga je to savršen medij za segmentaciju marketinga. U mogućnosti ste da prilagodite svoju poruku svojoj ciljnoj publici. Jedan uobičajeni način da se to uradi je prema starosnoj grupi. Milenijalci pozitivno reaguju na kampanje koje sadrže infografiku, generacija i bejbi bumeri imaju tendenciju da kliknu na dugmad za akciju da bi pročitali više o određenoj temi. Možete segmentirati e-poštu na osnovu vremenskih zona, što će biti ugodno za vaše međunarodne klijente. Možete postaviti posebnu poruku „Zdravo dobro jutro“ samo za njih. Drugi kriterijumi za segmentaciju mogu uključivati geografsku lokaciju, starost, nivo obrazovanja, radnu funkciju, industriju, ličnost korisnika i interakcije sa prošlim kampanjama.
Kvizovi za pretplatnike
Kvizovi su odličan interaktivni alat za generisanje potencijalnih klijenata i možete napraviti najjednostavnije poput onih zbog čega Vas ljudi najviše vole. Oni su takođe lak način za vaše pretplatnike da identifikuju šta ih najviše zanima, tako da možete lako da prilagodite ono što im šaljete na osnovu njihovih interesovanja.
Segmentacija ponašanja
Neke tajne uspešnog e-mail marketinga su kada prvi put sretnete nekoga ko vam je zanimljiv, odvojite vreme da saznate više o njemu. Segmentacija ponašanja funkcioniše na isti način, ali na način koji je skalabilan i vredan za vaše poslovanje. Prvo, identifikujete ponašanja na koja želite da obratite pažnju. Za većinu onlajn preduzeća, ovo će uključivati nove potencijalne klijente, osobe koje su napustile korpu i neaktivne pretplatnike. Da biste to efikasno uradili, moraćete da integrišete svoju uslugu e-mail marketinga sa svojom veb lokacijom ili platformom za e-trgovinu. Zatim ćete morati da kreirate automatizovane sekvence negovanja koje ciljaju na identifikovana ponašanja.
Opt-in ankete
Da li želite da znate šta su vaši pretplatnici e-pošte strastveni ili radoznali? Samo ih pitaj. Kada ponudite poklon za prihvatanje, lako je dodati kratku anketu koja omogućava pretplatniku da vam kaže nešto više o sebi.
Uključite poziv na akciju
Uz sav ovaj fokus na privlačenje pažnje kupca, lako je zaboraviti početnu nameru e-pošte. Da li ih podsećate da imaju artikal u korpi? Da ih upozorite na prodaju? Promovisanje novih proizvoda ili usluga? Pametna tema može da poboljša vašu stopu otvaranja, ali da biste povećali angažovanje, morate da povećate stopu učestalosti klikova ili procenat pretplatnika koji prate linkove e-pošte ka vašoj veb stranici. Ovde će vam trebati poziv na akciju. Poziv na akciju može biti lak kao jednostavan direktan zahtev. Postavljanje sažetih poziva na akciju može da glasi „Kliknite ovde da biste preuzeli svoj besplatni vodič“. Kao vlasnik preduzeća morate da stavite potrebe svojih kupaca na prvo mesto. Šta god da planirate u svojoj sledećoj marketinškoj kampanji putem e-pošte, vodite računa da to uradite imajući na umu kupca. Da li vole da vide iz vašeg poslovanja? Dokažite im da možete privući njihovu pažnju direktnom poštom, i uradite to sa finoćom. Nemojte padati u stare navike drugih poslova. Izaberite poslovni model i držite se njegovih i svojih principa. Posvećenost i posvećenost će vas na kraju učiniti iznad konkurencije. Ovo su samo neke tajne uspešnog e-mail marketinga.