Promocije proizvoda za zaštitu od Sunca veoma su važne poslednjih nekoliko godina. Krema za sunčanje bi mogla da bude jedan od najvažnijih proizvoda u vašem odeljenju za zdravlje i lepotu: u ovom trenutku većina kupaca smatra da je to neophodno, a mnogi prirodni brendovi donose efikasna, inovativna rešenja na tržište. Ipak, mnogi potrošači još uvek koriste hemikalijama napunjene verzije sa kojima su odrasli, a koje su, nažalost, sveprisutne u maloprodajnom okruženju. Zato je važno da promocije budu orijentisane i na zdravlje i zaštitu životne sredine. Za više saveta o promocijama pogledajte perfectstep.
Zaštita od Sunca uvek je i zaštita prirode od nas
Ljudi koji brinu o svojoj koži i zdravlju ujedno moraju brinuti o tipovima hemikalija koje se koriste u proizvodima. Ovo je jedini način da ne oštetite zdravlje ali i budete dovoljno svesni važnosti očuvanja planete.
Kako sredstva za zaštitu od Sunca štete životnoj sredini?
Radna grupa za životnu sredinu (EVG) je izvestila da 80 procenata proizvoda koje je testirao sadržalo je potencijalno opasne sastojke za negu sunca kao što je ozibenzon, hemikalija za koju se pokazalo da oponaša estrogen i povezana je sa endometriozom i alergijama, i vitamin A , koji može ubrzati razvoj raka kada se koristi na koži na sunčevoj svetlosti. Postoji nekoliko jednostavnih načina da promovišete bezbedne, efikasne ponude u vašoj prodavnici ali i zaštitite prirodnu sredinu. A pre toga dobro je da naučite 10 stvari koje treba znati o promociji kozmetike.
Upoznajte svoj jezik za zaštitu od Sunca
Kupce uvek zanima da li su akcije u supermarketima ušteda ili marketinški trik, ali sa proizvodima za Sunce situacija je drugačija. Iako je pažnja medija posvećena važnosti nošenja kreme za sunčanje, nekoliko izvora pruža informacije o tome zašto su mineralna sredstva za zaštitu od sunca, napravljena od cink oksida i titanijum dioksida, često sigurnija i efikasnija alternativa hemijskim kremama za sunčanje koje sadrže neku kombinaciju oksibenzona, avobenzona, oktizalat, oktokrilen, homosalat i oktinoksat. Stručnjaci napominju da cink oksid posebno pruža najbolju UVA i UVB zaštitu i da su, generalno, minerali nežniji, plus nude vrhunsku zaštitu. Međutim, izbegavajte titanijum dioksid u obliku praha ili spreja; lekari tvrde da je povezan sa toksičnošću kada se udiše. A ako imate hemijski proizvod, „preporučujemo da tražite proizvode koji sadrže aktivni sastojak avobenzon u količini od 3 procenta, navode u američkoj agenciji za istraživanje štetnosti od Sunca.
Šta znače svi pojmovi na bočicama?
Pored minerala i hemikalija, takođe je važno biti dobro upućen u druge sastojke i pojmove. Na primer: SPF. Ovaj broj samo ukazuje na zaštitu od UVB zraka, onih koji izazivaju opekotine od sunca i nemelanomski rak kože; UVA zraci su zapravo opasniji. Dakle, visok broj vam verovatno daje drastično neuravnoteženu zaštitu (UVB umesto širokog spektra), plus veće koncentracije hemikalija koje vaši kupci možda žele da izbegnu. Važno je i da znate kakvi su trendovi u promocijama 2022.
Kako treba da izgledaju promocije proizvoda za zaštitu od Sunca?
Promocije ovih proizvoda slične su promocijama kozmetičkih proizvoda, ali moraju imati i onaj bitan dodatak o zdravlju. Najvažnije je da uvek imate predstavu o tome šta kupcima treba.
Napravite kreativne završnice i predstavite nove ponude
Integrišite negu sunca u druge delove prodavnice kako biste pomogli kupcima da razmišljaju o bezbednoj kremi za sunčanje kada kupuju letnje poslastice. Takođe razmislite o testiranju nekoliko drugih proizvoda za životni stil; brend odeće Coolibar, na primer, počinje da koristi lagane tkanine koje štite od UV zračenja kako bi klijente održavali hladnim i zaštićenim.
Kako pakovati proizvode?
Rasporedite svoje apotekarske proizvode o svim osetljivostima na Sunce, tako da ih lako možete razlikovati prema potrebama kupaca. Dermatološki propisani, biljni, organski, ekonomičniji, prestižniji su neke od kategorija koje će sastaviti širok izbor za sve kombinacije potreba i budžeta
- Naučite da prepoznate potrebe koristeći jednostavna pitanja;
- Predlažite pravi proizvod za odgovarajuću vrstu kupaca;
- Nikada ne zaboravite da naglasite predložene prednosti proizvoda za vrstu vašeg kupca;
- Primenite predloge za unakrsnu prodaju za sveobuhvatnije zdravstvene savete.
Poslušajte savete marketinških stručnjaka
Svi preparati za zaštitu od Sunca jesu važni, ali su ujedno i komercijalni. Zato je važno poslušati i komercijalne savete za prodaju. Recimo, krema za sunčanje u kombinaciji sa antioksidativnim dodatkom ishrani i specijalnom hidratantnom emulzijom nakon sunčanja je pravi opis za prosečnog kupca. Ili, naglasite da je krema ujedno i lokalni antiinflamatorni lek za osetljivost na sunce ili ublažavanje eritema u kombinaciji sa proizvodom za zaštitu od sunca.
Kombinujte sa drugim proizvodima
Potrebno je da naglasite da je proizvod protiv zamućenja očiju u kombinaciji sa proizvodom za zaštitu od Sunca. Uz svoj proizvod dodajte i repelent protiv komaraca ili odeću koja štiti od zračenja. Na tržištu postoje i gelovi za kosu koji čuvaju kosu i teme od zračenja, a moguće je kupiti kreme za sporske povrede koje sadrže i UV zrake.
Uvek personalizujte svoj predlog
Kao i kod svake prodaje koristite reči i rečenice koje ističu Vašu zabrinutost i brigu o kupcu. „Posebno za vas, predlažem … Ovaj proizvod je idealan za vaš slučaj … samo su neke od rečenica koje kupci vole i kojima ih pridobijate na duže staze. Posebno kada se radi o proizvodu koji čuva zdravlje kupca.
Vodite računa o prodaji kategorija
Grupišite sve proizvode za zaštitu od sunca zajedno, na „vrućem“ mestu u vašoj apoteci. Idealna je gondola koja se nalazi na ulazu u apoteku. Postavite nagore, na idealnoj visini, sve proizvode za zaštitu od sunca sa veoma visokom zaštitom. Ovo su najprodavaniji proizvodi u apoteci, tako da treba direktno da privuku poglede kupaca. Ne zaboravite da izložite zajedno sa proizvodima za ublažavanje iritacije od sunca, proizvodima posle sunčanja i odgovarajućim dodacima ishrani.
Pronađite dobar odnos sa kupcem
U svakoj promociji od velike je važnosti uspostaviti dobar odnos sa kupcem. Ipak, ovde je još važnije i da kupac ima pomoć i savet u svakom trenutku, a ne samo reklamu.
Uporedite proizvode sa drugim reklamama
Ispod slike ili slike Sunca koristite primamljivu poruku poput „Čuvajte svoju kožu pod suncem“. Paralelno, možete da izložite proizvode za zaštitu od sunca na policama svakog brenda. Odabirom ove dvostruke strategije prodaje, imate dvojaku korist: od performansi tematske gondole ili police, ali i od učinka dinamike brenda.
Vodite računa o svom prozoru
Napravite sopstveni tematski prozor za zaštitu od sunca sa jednostavnim materijalima. Kišobran, peškir za plažu, naočare za sunce i šešir, par korpi, malo belog peska... i scena je postavljena! Kupac će, čim uđe u apoteku ili drogeriju imati osećaj da je već na moru i setiti se važnosti upotrebe pomenutih proizvoda. Takođe, promocije proizvoda za zaštitu od Sunca moraju podrazumevati i razgovor sa stručnjacima sa vremena na vreme.