Nije teško naći promocije i popuste kada to želite i ako Vas ovakve aktivnosti privlače. Oni koji kupuju često znaju gde mogu naći povoljne cene i kako doći do proizvoda koji ih interesuju. I Vi možete pronaći ono što Vas zanima, samo ako imate volje i malo vremena. Ako želite da organizujete promociju potražite nas na perfectstep.
Vrste popusta
Najlakše je očekivati popust koji štedi novac na vidljiv način. Ipak, prodavci imaju mnogo kreativnih načina da nam uštede novac i to kada i ne primećujemo. Jedan od načina je i kupovina više proizvoda po ceni jednog ili skupljanje kupona.
- Naravno da svi želimo da uštedimo novac gde god je to moguće pa nam je svima važno da dođemo do sniženja kada god možemo;
- Mnogi smatraju da ljudi vole sniženja zbog osećaja zadovoljstva da su postigli neki veliki uspeh ili cilj i u tome ima dosta istine;
- Nekada upravo treba naći promocije i popuste kako biste nosili najbolje stvari jer su one na sniženjima;
- Možete kupiti više stvari po daleko nižoj ceni nego inače – pored toga pogledajte koje vrste i strategija promocije u marketingu postoje;
- Sve možete kupiti na jednom mestu i u jednom trenutku jer sniženja povezuju više brendova i proizvoda.
Postoji više vrsta promocija
I sami znate da je promovisanje prisutno svuda oko nas. Iako smo svesni da je sve reklama, lako padamo na ono što nam nude marketari. U ovom slučaju, promocija može biti i besplatna dostava kada poručimo proizvod. Drugim rečima, ne mora promocija i popust da se odnosi na novac koji smo dobili kupovinom, već ušteda na nekoj drugoj strani. Pogledajte koje su stvari koje treba da znate o internet prodaji.
Sniženje
Kupci najviše vole sniženja, zbog čega svi prodavci pribegavaju ovoj meri. Kada ponudite kupcu da kupe proizvod po nižoj ceni, Vi ste mu ponudili više novca u novčaniku. Niko ne može odoleti toj ponudi. Ipak, vodite računa da to sniženje ne vređa kupca, odnosno, da ono bude zaista ušteda. Pogledajte pažljivo da li je proizvod zaista na sniženju ili je prodavac podigao cenu neposredno pred sniženje. Osim što je ovaj metod uvredljiv za kupca, on je i zakonom zabranjen. Iz tog razloga je važno znati koliko promocija utiče na prodaju pića.
Kuponi
Mnogi kupci biraju da kupe proizvod koji im je potreban i kupuju ga svakodnevno. U tom slučaju će im biti drago da kupe tamo gde je proizvod jeftiniji. A šta ako prodavac uz Vaš omiljen proizvod ponudi i dodatni proizvod koji Vam takođe treba? Stručnjaci kažu da u ovom slučaju i kupac radije odlazi tamo gde dobija više za svoj novac. Kuponi obično izlaze u novinama ili se dele kao flajeri, a od kupca se očekuje da ih donesu kada kupuju proizvod. Na ovaj način stvara se i odnos poverenja, jer kupac uvek dolazi u određenu trgovinu.
Određeni broj dinara
I naučnici su utvrili da postoji vrlo složena psihologija sniženja. Nekada nam ništa ne znači popust izražen kroz procenat, već želimo da vidimo koliko konkretno štedimo novca kupovinom određenog proizvoda. U tom slučaju kupujemo ono što nam odgovara, ali samo ako je popust jasno vidljiv kroz novac koji štedimo time. Ovo znaju i marketari i često pribegavaju ovoj metodi.
Drugi proizvod gratis
Kada govorimo o popustima obično zaboravljamo da kupci vole i kada dobiju nešto na poklon. U ovom slučaju dobiju upravo ono što im i treba, odnosno, što su već i kupili. Zbog toga često prodavci daju takozvani 1+1 popust, gde dobijete uz kupljeni proizvod još jedan gratis. Ipak, prodavac mora da zna da ovakva ponuda ima smisla samo kod proizvoda koji su inače potrebni i brzo se troše.
Uobičajena mesta gde možete naći promocije i popuste
Ima mnogo načina da pronađete popuste tamo gde su uobičajena mesta za to. I sami možete pronaći ta mesta ili se pretplatiti za neke sajtove.
Internet
Ima mnogo mesta na kojima možete pronaći promocije, ali je teško zaobići mesto na kojem su oni očigledni. U današnje vreme sve što Vam treba možete pronaći na internetu, pa i promocije i popuste. Ovo znači da je neophodno da pratite sajtove i portale na kojima se roba reklamira i koristite sve što se tamo nudi.
Proveravajte svoje brendove
Jasno je da nešto morate i sami, odnosno, da Vas prodavac neće uvek uloviti kada su sniženja. Ipak, ako ste verni jednom brendu, onda ćete se uvek lako i brzo snalaziti za informaciju. U ovom slučaju je neophodno da istražite šta se nudi i šta je jeftino, odnosno, šta proizvođač nudi kao promociju određenog meseca ili datuma. Kasnije, kako se budete vezali za određeni sajt ili profil na društvenim mrežama, brendovi će Vas pronaći sami i nuditi svoje promocije.
Određeno doba godine je vreme za sniženja
Svi znamo šta znači Black Friday čak i ako nismo neki pansionirani kupac. Počev od crnog petka pa sve do Nove godine trgovine daju popuste i sniženja za određene proizvode. Ako ne žurite sa kupovinom možete sačekati da ovo doba godine dođe. Sa druge strane, važno je i da imate sluha za vreme kada su Vama potrebni proizvodi na sniženju, poput Dana zaljubljenih za parfeme ili Božić za poklone.
Pratite specijalne ponude
Kao i kod svake prodaje, prodavci vrlo dobro znaju kada vlada veće interesovanje za neki proizvod. Zbog toga i koriste to doba godine kako bi ih prodali. Postoji i obrnuta situacija, kada su proizvodi na sniženju upravo u ono doba kada se slabo prodaju.
Pretplatite se na određeni proizvod ili brend
U današnje vreme je daleko lakše pronaći proizvod i sniženja koja Vas interesuju. Na žalost, upravo zbog velike ponude često zaboravimo da tražimo ono što nas zanima. Zbog toga postoji mogućnost „pretplate“, koja ne košta ništa ali Vam nudi mnogo mogućnosti. Na ovaj način dajete svoje podatke proizvođaču tako da Vas on obaveštava putem mejla o sniženjima i ponudama. Nekada ni sami niste svesni da ste ovo odobrenje dali, pa je moguće da dobijate ponude nakon samo jedne kupovine sa nekog sajta.
Sajtovi za grupnu kupovinu
Ima sajtova na kojima možete dobiti sniženje samo ako ima više zainteresovanih za određeni proizvod. Takvi su sajtovi grupovina, gde prodavac ponudi određeni proizvod ili uslugu po nižoj ceni ako ima zainteresovanih određeni broj ljudi. Ovaj sajt je odličan ako birate popularne proizvode, mada ima slučajeva da su i veoma popularne stvari ostajale neprodate zbog slabe informisanosti. U svakom slučaju, nije teško naći promocije i propuste ako zaista želite.