Svaki vlasnik preduzeća koji je ikada vodio blog iskusio je frustraciju kako promovisati blog i dobiti više čitalaca. Iako bismo svi voleli da nam čitaoci samo magično dođu, realnost je da je potrebno malo truda da se izgradi publika. Za prave promocije obratite se agenciji perfectstep.
Kako promovisati blog i dobiti više čitalaca
Studije pokazuju da što češće ažurirate svoj blog, to će on imati više prometa. Google daje veći prioritet veb lokacijama sa svežim sadržajem, pa ako želite da privučete više pažnje pretraživača, ažurirajte svoj blog najmanje dva puta nedeljno.
- Promovišite se pomoću društvenih medija – korisno je za promocije proizvoda za zaštitu od Sunca;
- Podelite svaki novi post na blogu na svojim društvenim mrežama, uključujući Tvitter, LinkedIn, Facebook, Google+ i Pinterest;
- Birajte mreže u skladu sa svojom ciljnom publikom i temom bloga;
- Dodajte dugmad za deljenje na društvenim mrežama;
- Ako se pitate kako promovisati blog i dobiti više čitalaca, sajtovi društvenih medija mogu postati neki od vaših najvećih izvora saobraćaja.
Napišite bolje naslove
Naslovi vaših postova na blogu su gotovo važniji od samog sadržaja. To je zato što naslovi pomažu potencijalnim čitaocima da odluče da li bi trebalo da kliknu i pročitaju više. Obratite pažnju na naslove članaka koje vidite na naslovnicama časopisa. Oni mame čitaoce obećanjima i rešenjima. Kada uradite isto, vaša čitanost će se povećati. Svako će voleti da pročita stvari koje treba da znate o promociji kozmetike.
Upoznajte svoju nišu
Iako ste možda zainteresovani za morski život, egzotične destinacije za putovanja i gubitak težine, zbunićete svoju publiku ako vaš sadržaj ne prati jasnu temu. Odlučite ko je vaša ciljna publika, šta želi da čita i koje specifične poruke želite da prenesete. Pogledajte i koji su trendovi u promocijama za 2022.
Uključite fotografije
Studije su pokazale da fotografije na blogovima povećavaju čitalaštvo. Ne samo da fotografija čini objavu vizuelno privlačnijom, već možete da uključite i ključne reči u oznaku Alt Image na fotografiji, čime se poboljšava optimizacija pretraživača (SEO) za vašu veb lokaciju. Imajte na umu da ne možete samo da povučete bilo koju fotografiju sa Google-a jer rizikujete da prekršite zakone o autorskim pravima.
Uključite ključne reči
Govoreći o SEO-u, ključne reči su u srcu SEO-a. Jedan od najlakših načina da generišete više saobraćaja na vašoj veb lokaciji je da osigurate da svaka stranica na vašem sajtu ima strategiju ključnih reči. Dakle, za svaki blog post koji napišete, izaberite jednu ključnu frazu za koju verujete da bi čitaoci koristili da pronađu taj post. Zatim ugradite tu frazu u naslov posta, naslov na stranici, unutar sadržaja na stranici najmanje dva puta, u istaknutu sliku na stranici i takođe kao deo veze do stranice. Koncentracija ključnih reči pomaže Google-u da razume o čemu se radi na toj stranici, što na kraju može dovesti do većeg saobraćaja sa pretraživača.
Uključite veze
Kada spomenete proizvod ili uslugu druge kompanije u postu na blogu, uključite vezu do stranice te kompanije. Ne samo da Google voli da vidi izlazne veze na vašoj veb lokaciji, već i kompanija koju pominjete može primetiti vašu objavu i povezati se sa vama. Osim toga, čitaoci cene kada im pružite resurse kako biste im olakšali pronalaženje stvari koje traže.
Pozovite goste saradnike
Kada drugi pišu za vaš blog, vi dodajete više sadržaja koji niste morali da pišete sami. Kao bonus, ovi saradnici će takođe deliti sa svojim mrežama i mogu tražiti od vas da pišete za njih, otvarajući vam nove puteve čitanja. Sve su to načini kako promovisati blog i dobiti više čitalaca.